به گزارش   از قم، پروين احمدي‌نژاد امشب در همايش بانوان اصولگراي حامي احمدي‌نژاد كه در سالن اجتماعات موسسه اما‌م ‌خميني (ره) برگزار شد در سخناني اظهار داشت:يكي از اتهاماتي كه به دولت وارد مي‌كنند، سياست خارجي دولت نهم است. البته رهبر معظم انقلاب بارها حمايت خود را از سياست خارجي دولت نهم اعلام كرده است و همه بايد بدانند كه ايشان با قدرت و فعالانه در تصميم‌گيري‌هاي سياست خارجي كشور ايستاده‌اند.
وي با بيان اينكه برخي افراد مي‌گويند كه ملت ايران حقير شده‌اند، تصريح كرد: حقارت براي كساني است كه در برابر دشمن منفعلانه عمل مي‌كنند، در برابر مردم به جاي تواضع با نخوت از كنارشان عبور مي‌كنند ولي در برابر دشمنان با ترس و نگراني زانو‌ مي‌زنند.
وي افزود: دولت نهم به پشتوانه مردم براي دفاع از مواضع ملت با قدرت ايستاده است و امروز مي‌بينيم كه ادبيات و رفتار آمريكا و اسرائيل تغيير يافته است.
عضو شوراي اسلامي شهر تهران گفت: امروز دولت را متهم مي‌كنند كه عزت ملت را گرفته‌اند و اين در حالي است كه دولت نهم ادامه دهنده عزتي بود كه امام براي ملت ايران به ارمغان آورد.
وي با اشاره به ترويج برخي شايعات و خرافات در بين مردم در ارتباط با دولت نهم، خاطرنشان كرد: امروز برخي‌ها در جلسات خصوصي مي‌نشينند و داستان‌سرايي مي‌كنند و آنها را در بين مردم پخش مي‌كنند، چون مي‌خواهند در مقابل ترويج فرهنگ مهدويت بايستند. يكي از كساني كه اين شايعات را ترويج مي‌كند كسي است كه پدرش را به خاطر ترويج خرافه دستگير و زنداني كرده‌اند.آنها بايد بدانند كه مردم ما با اين مسائل فريب نخواهند خورد.
احمدي‌نژاد با بيان اينكه در اين چهار سال بدترين تهمت‌ها و تخريب‌ها بر عليه دولت نهم به كار رفته است، اظهار داشت: امروز شايعه كرده‌اند كه من در دولت نهم پولدار شده‌ام، اگر كسي به غير از خانه و اتومبيل همسرم دارايي ‌از من بياورد، من تمام اموالم را به خيريه اهدا خواهم كرد. ما خانوادگي ساده ‌زيستيم و آقاي احمدي‌نژاد اگر مي‌خواست مي‌توانست در گذشته حلال‌وار ميلياردر شود.
وي اضافه كرد: عده‌اي سئوال مي‌كنند كه چرا آقاي احمدي‌نژاد در مراسم سالگرد ارتحال امام خميني(ره) سرش را پايين انداخته و ناراحت بود، وقتي من از وي اين سوال را پرسيدم پاسخ داد، بنده در آفتاب نشسته بودم و زماني بود كه رهبر معظم انقلاب سخنراني‌ مي‌كردند و اگر من سرم را بالا‌مي‌آوردم مردم ابراز احساسات مي‌كردند. اگر من پاسخ مي‌دادم در زمان سخنان رهبري صحيح نبود و اگر پاسخ نمي‌دادم مردم ناراحت مي‌شدند. نه كسي دعوا كرده است و نه كسي جرات تهديد دارد، ما انقلاب كرده‌ايم كه جلوي اين زياده‌خواهي‌ها را بگيريم.
عضو شوراي اسلامي شهر تهران گفت: در مورد مسئله آقاي كردان بايد بگويم كه آقاي كردان 30 سال است كه در كشور پست‌هاي مختلف داشته است. 15 سال است كه در دانشگاه آزاد تدريس مي‌كند و 10 سال معاونت صدا و سيما را به عهده داشت. احمدي‌نژاد از كردان دفاع نكرد و بحثش اين بود كه شما كه مدعي قانون‌گرايي هستيد چرا مسئله آقاي كردان را در گذشته پيگيري نكرديد؟ يكي از كانديداهاي حاضر با مدرك فوق ليسانس و مهندسي معماري در دانشگاه تربيت مدرس پروژه‌ها و پايان‌نامه‌هاي فوق ليسانس و دكتراي علوم سياسي را با دانشجويان انجام مي‌دهد.
وي با بيان اينكه مي‌گويند ناموس ما را گروگان گرفته‌اند، اظهار داشت: زماني ناموس انسان گرو گرفته مي‌شود كه انسان او را در تبليغات در كنار خودش قرار دهد و دست او را در بين دانشجويان دختر و پسر بالا ببرد و تكان دهد و بگويد من افتخار مي‌كنم كه اين زن من است.
احمدي‌نژاد با اشاره به متلاشي شدن باند تكثير و توزيع عكس‌هاي خانوادگي يكي از كانديداها، بيان داشت: در تهران پايگاه چاپ و توزيع عكس‌هاي خانوادگي يكي از كانديداها متلاشي شد و چند جوان دستگير شدند و اعتراف كردند كه شخصي از درون ستاد يكي از كانديداها، با نام «س-ح» به آنها دستور اين كار را داده است.
وي افزود: آنها قصد داشتند كه اين كار را با نام رئيس جمهور ايران انجام دهند، مردم بايد توجه داشته باشند كه چه‌كساني هستند كه به آلبوم‌هاي خانوادگي دسترسي دارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا